سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیف ما قلم ما

وبلاگ سیف ما قلم ما و سیف دیروز قلم امروز صرفا برای رفاه دانشجویان و دوستداران دانش است شاید توانسته باشم در حد توان خدمتی به جامعه کرده باشم.

متن اطلاعیه محمود سیف کاندیدای دور هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی

    نظر

( متن اطلاعیه محمود سیف کاندیدای دور هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی )

(به مردم شهید پرور شهرهای دورود و ازنا بمناسبت انتخابات  اسفند 94 )  

-------------------------------------------------------- 

بِسْم الله الرحمن الرحیم  

مردم نجیب ، ساده و مهربان شهرستان های دورود و ازنا ضمن تشکر از محبت بیدریغ عده ای از شما که در دو دور هشتم و نهم انتخابات مجلس شورای إسلامی بدون هیچگونه چشم داشتی دستان پر مهرتان به یاریم شتافت و با رای خود بر من منت گذاشتید، حال فرصتی پس از 4 سال دست داد که بدون بهره برداری شخصی و رسیدن به منافع فردی و بدلیل مراجعه برخی از شما بزرگواران در خصوص جویا شدن از علت عدم حضور اینجانب در دور دهم انتخابات مجلس شورای إسلامی، با کمال خضوع و خشوع در مقابل إبراز محبت شما به انقلاب ، امام ، ایثارگران و فجر آفرینان و حقیر، توجه شما را به رنجنامه ذیل جلب می نمایم. امیدوارم که بتوانید با هشیاری، بهترین گزینه را در جهت نوکری خود در مسند مجلس شورای إسلامی انتخاب کنید.  

1- تا زمانی که ابزار زر و زور و تزویر بر فضای انتخاباتی شهر ما حاکم باشد نباید انتظار داشت اصلح در آن جایگاه قرار بگیرد و بتواند برای عموم مردم و مستضعفین و کوخ نشینان و پاپرهنه گان کاری انجام دهد، چرا که بدنبال بده و بستانهای احزاب ، گروهها و اشخاصی است که در ایام انتخابات برای رسیدن ایشان به کرسی مجلس هزینه کرده اند. 

 2 - کسانی که با مبالغ میلیونی و بعضا میلیاردی در این عرضه حضور یافته اند به دنبال فریب اذهان مردم و افراد ذینفوذ برای رسیدن به قدرت در چند صباحی هستند تا بتوانند به آمال و آرزوهای خود جامع عمل بپوشند و لذا می طلبد که با آگاهی از ورود و اشغال این جایگاه تًوسط آنان جلوگیری نمایند. اینگونه افراد برای دستیابی به کرسی مجلس از هر ابزاری و حتی حیثیت و آبروی دیگران بهره می گیرند تا بتوانند رای أکثریتی را بدست آورند.

 3- کسانی که به أنحاء مختلف از میهمانی ها و توزیع مواد غذائی وسیم کارت گرفته تا خانه به خانه رفتن و حضور در مراسم ترحیم و خرید رای و قسم و قران دادن و... بهره میگیرند، صرفا وإمدار افرادی خواهند بود که در این راه به یاری آنان شتافته اند و خود را مرهون و مدیون مردم ندانسنه و پس از راهیابی به مجلس ، تصدی مسئولیت ها و امتیازات و تسهیلات کلان را برای آنان در نظر خواهند گرفت.بارها دیده ایم و دیده اید کاندیدایی که داعیه دفاع از محرومین را داشته بعد از مدتی همکاسه ثروتمندان و متمکنین این دیار شده و در صف آنان قرار گرفته است. 

 4 - در دو دور حضور اینجانب در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی نه به دنبال گدایی رای از مردم بوده ام و نه در آینده چنین کاری را خواهم کرد و همه میدانید که حتی ستاد انتخاباتی هم در سطح شهرهای دورود و ازنا نزدم تا نخبگان و فرهنگیان و مردم به فکر وا داشته شوندو از خود بپرسند چرا؟. اینجانب در حقیقت بدنبال تغییر نگرش درانتخابات بوده و گرنه گروهها و افرادی حاضر به هزینه بوده و خود نیز آنقدر تمکن مالی داشته ام که بتوأنم پای به پای دیگر رقیبان هزینه کنم، اما چون همچًون رهبرم رسالت خود را نوکری مردم دانسته ام ، شفاف و با صداقت حضور یافتم و حتی نزدیکترین افراد، اقوام، دوستان و همکاران را در معذوریت قرار ندادم و بدهکار و وإمدار هیچ کس نبوده بجزء مردم این حوزه أعم از شهری و روستایی که خود را متعلق به آنان دانسته و هر چه دارم از این ولینعمتان بوده و هست. 

 5- عملکرد ضعیف 9 دوره گذشته برخی از نمایندگان ما باید تلنگری باشد به اذهان بیدار و دردمند شما که 36 سال گذشت و شهرهای دورود و ازنا همچنان در فقر شدید فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به سر میبرند و باید نخبگان با حول و قوه الهی آستین ها را بالا زده و با شناسایی چهره های اصیل، شریف، تحصیل کرده، متعهد، متدین، متخصص و متناسب با جایگاه والای مجلس به دور از قومیت گرایی و تعصبات احساسی و با تکیه برعقلانیت به انتخاب اصلح مبادرت ورزیده و از همین الان او را ملزم به انجام تلاش و فعالیت در ارتقاء همه جانبه این حوزه انتخاباتی کنند، که براستی نماینده ای باشد که موجب مباهات و فخر ما بوده و نه بازیچه و مضحکه دیگر نمایندگان و نه عروسک دست صاحبان قدرت و ذینفوذ. 

 6- بار دیگر به عنوان برادر و فرزندی از این دیار از مردم اصیل این شهرها و روستاهای حوزه انتخاباتی و خصوصا دلسوزان نظام و فرهیختگان و دانشگاهیان و فرهنگیان می خواهم که گول ظاهر و وعده های پوشالی و دروغین و إسراف و تبذیرها و أشک تمساح برخی را نخورده و بدانیم که رسالت نماینده قانونگذاری و حضور مستمر در صحن مجلس و دخیل در تصمیمات کلان است و تا میتوانید ًخودتان تحقیق کنید و یا از افراد سالم و آگاه به مسائل وبدون غرض و نه جاهلان عاقل نما ، پرس و جو و با حضور پر شور در پای صندوق های رای و انتخاب بهترین گزینه از بین حاضرین در عرصه از انقلاب و حقوق از دست رفته أمان دفاع، و نگذارید 36 سال اشتباهات به 40 سال تبدیل شود. بار دیگر از کلیه کسانی که همواره مرا مورد تفقد قرار داده کمال تشکر و از خداوند منان عزت و سرافرازی همه خدمتگزاران به اسلام و مردم را خواستارم و با غزلی از حافظ عرایضم را به پایان میبرم.

والسلام  

و توکل علی الله و کفی بالله وکیلا  

محمود سیف 

 مدرس حقوق و علوم سیاسی  

و کارشناس عالی جهاد کشاورزی و تعاون روستایی 

 1394 /11/22  

نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد  

چه بسا خرقه که شایسته آتش باشد  

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی  

شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد 

 خوش بود گر محک تجربه آید به میان  

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد 

 خط ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب  

ای بسا رخ که به خونابه منقش باشد  

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست  

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد  

غم دنیای دنی چند خوری باده بخور  

حیف باشد دل دانا که مشوش باشد  

دلق و سجاده حافظ ببرد باده فروش  

گر شرابش ز کف ساقی مه وش باشد