سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیف ما قلم ما

وبلاگ سیف ما قلم ما و سیف دیروز قلم امروز صرفا برای رفاه دانشجویان و دوستداران دانش است شاید توانسته باشم در حد توان خدمتی به جامعه کرده باشم.

ثم هدی_ محمود سیف

    نظر

??ثُمّ هَدی??

من نبودم ز ازل، از چه صدایم کردی
کُن بگفتیُ و شدم، بعد خدایم کردی

به زبان حرف نهادی، به بیانم اَسماء
به خلیفه گریّت جامه، ردایم کردی

گله مندم ز چرا ؟ اشرف مخلوق شدم
فَیَکون کُنّ شد و از اصل جدایم کردی

فتبارک به خودُ، احسن خالق چوشدی
ز چه ؟ از مُلک ومَلَک حال گدایم کردی

خیمه شب بازی این کهنه ی بازار شدم
من و ابلیس به این دام، که دایم کردی

"در ازل پرتو حُسنت ز تجلی دم زد"
عشق پیدا شد و این گونه فدایم کردی

این چه سرّی،که از عالم افلاک به خاک
فرشیم کردی و از عرش، ندایم کردی

ربّنا شُکراً، که با اَعطی کُلّ شُی، سیف
راندی از درگه خود، ثُمّ هدایم کردی

محمود سیف بختیاری
6 آذر98
????????????????

( ربَّنا اَعطی" سیفُ " کُلُّ شَیء خَلقَهُ)
راندی از جَنَّت خود، ثُمَّ هَدایم کردی
****************************
https://t.me/joinchat/AAAAAEU5epRPfgwDTQB3wQ